Vai laiskottaako. Vai johtuisko siitä että tuli valvottua myöhään. Vatvottiin firman asiat kohdilleen, ei tarvi tänä vuonna enää toiste rutista miehen niistäkään. Olis vaan heti sanonut mulle, kyllä mää järjestän kaikki dilemmat kovalla kokemuksellani hankalista kanssaihmisistä... (ja vaikka tällä nyt tarkoitinkin lapsia niin en suinkaan pidä heitä aina hankalina, hiukan on kieliongelmia välillä vaan)

Ihana ilma. Tosi. Tarvii pitää olkkarista kaikki kaihtimetkin kiinni kun häikäisee muuten niin hangilta ettei pärjää ilman aurinkolaseja edes omassa pirtissään. Onpas tää nyt olevinaan hankalaa, tääkin.

Esikko tuli laittaan jonkun musiikikanavan päälle ja nyt joku räppi valtaa koko huushollin. Eilen illalla se hauskuutti mua soittamalla Jukka Poika ja Kompostikoplan biisiä "vauva, älä itke tänä yönä" ... Suosittelen kaikille. Sanoinkin että tarvitsen ehdottomasti äitienpäivälahjaksi mp3-soittimen ja ton biisin sinne, voin sitten yön tunteina kuunnella ilman etä kukaan muu häiriintyy...

Ukko soitti kengittäjälle, palaa halusta päästä hankeen rämpimään konimuksien kera, mutta kengän puuttuminen vähän hankaloittaa situatsuunia. Kunhan ei tule HUOMENNA kengittämään kun mä olen täällä Ilarin kanssa. Mää missään tallissa pidä hevosta ja 1,5-vuotiasta samaan aikaan paikallaan. Oi niitä aikoja kun Ilari vielä viihtyi rattaissa... Pustasin karsinoitakin ja lauloin radiosuomen tahdissa ja poika viihtyi kuin pappa päivätansseissa. Nyt ei auta mikään, jos ei pääse turvalleen joka lantaläjään ja kauralaariin ja heittelemään porkkanoita kanien päähän. Ja pumpunkin osaa käynnistää joten tulvimisvaarakin on aina poijjan ollessa tallissa. Siinä mitään tallitöitä tee.

Mulla sutii tyhjää pää ensviikon suhteen, maanantaina on neuvola ja jokapäivä jotain, esikon vanhempainiltakin liittyen tuleviin valinnaisainevalintoihin. Eikös se lapsi ne valinnat tee - miksi MUN pitää mennä sinne valinnaisainevihko kädessä miettimään niitä... Ei vaan, toki mä ymmärrän. Mutta kun meidän likka on jo valintansa tehnyt ja ihan itse ja hyvin perusteluin. Nih.

Kamalasti tekis mieli uida spraittimeressä, kuumottaa jotenkin ja hapattaa. Kahvia meni kolme mukia, hui kamla, eikä auttanut mitään. Mää valvo enää ikinä. Hah.