Eilinen meni arkisen mukavasti, lapset tosin mölisivät ja mekastivat mun päiväkahvihetkenäni niin, että sanoin lähteväni etelään ja palaavani vasta keväällä. "Okei" sanoivat lapset ja jatkoivat älämölöä tirskuen ja örveltäen. Muroja kaadettiin kupista ohi lattialle, maitotölkkejä jätettiin lojuskelemaan sinnetänne ja pienimmät tinttaroitti siinä sotkien kaiken rääpälleen jätetyn. Kokoajan tietenkin kaikki lauloivat/juttelivat/kailottivat yhteen ääneen, kukaan ketään kuuntelematta. Istu siinä sitten kahvisi kanssa ja rentoudu.

Illalla lähdin kuitenkin etelän sijasta vain kaupunkiin ja ostin joulukoristeita. Koskaan ei voi olla liian ajoissa... Haksahdin myös ostamaan ihan oudonmerkkisen peppupyyhepaketin, kun oli puolta halvempi kuin pampersin vastaavat. Ja vot, nyt tiedän MIKSI... haisee niin ällöhirveelle että mun täytyi mennä käteni pesemään etten olisi ykännyt sen käsittelyn jäljiltä. (ja mähän käytän peppupyyhkeitä Oliverilla siksi että säästelisin ranteitani, mies sitten pesee pojan pehvan hanan alla ja kyllähän määkin joskus jos tarve vaatii).

Mölyköörille toin ilahdukseksi anna abreun uuden levyn ja kas kummaa, tarttui mukaani myös stray catsien cd (with brian setzer, vai miten se kirjoitetaan...)! Kyllä nyt on rokkapilli soinut ja porukka hytkyny! *oi nuoruutta, oi muistoja*

Tänään ois vielä eessä karkkipäivänamien hakureissu Asserin kanssa ja jonkun pizzaherkun väsääminen illaksi, kun on taas nuorisoa tulossa oleileen. Voi nam! Mun tuli muuten labravastauksenikin, ei mulla niiden perusteella ainakaan nivelreumaa tahi kilpirauhasen vajaatoimintaa ole. Mutta selkärankareumasta en mene takuuseen (eli mun selkäni oliskin se kaiken alku ja juuri - eikä kädet?). Ens viikolla lääkäri vissiin kertoo mulle mikä mulla on *siihen asti mennään terveen papereilla*.