En olisi kauaa jaksanut enää olla minä mun elämässäni vuonna 2008. Nyt tuntuu jo huomattavasti paremmalta ja 2009 onkin jo ihan siinä hilkulla tulossa *saa taas hengittää*.

[Väliaikamutinaa, voi ketku kun tuo juoksuinen narttu rynkii ulko-ovea, se tarvis varmaan päällystää pellillä ettei tulis jälkiä, Koira on kolmen vanha ja NYT on ekan kerran JUOKSUaika, siis että sitä juoksuttaa kirjaimellisesti. Aiemmin se on tiputellut ja häpeillyt sitä vaan kotona nolona, nyt on ne muut mielessä eikä häpeästä tietoakaan. Voi vehnä.]

Mä en ymmärrä miksen mä saa nukuttua nykyään, valvon ihan tuntikausia, itsestä tuntuu että läpi yön. Aamulla on silmät sen näköisetkin että niitä on hiekkapaperiluomet hinssanneet ees taas hela natten. Mikäs mikäs mulla nyt? Päivät menee ihan hyvin kahvin avustavalla voimalla, mutta ilta kun iskee niin päätä alkaa särkeen ja väsyttää.... vaan eipä sitä uni kumminkaan tule. Kummallista.  Mutta onneksi ei ole mitään suuria vaatimuksia tässä päiväelämässä meneillään, joten eiköhän sitä puoliuninenkin äiti kelpaa välillä *hahhhahhhhaa, ai että VÄLILLÄ*.

Illan ohjelma on vielä hämärän peitossa, mies ja osa muksuista menee anoppille käymään, sitten syödään ja ollaan kotona ja ammutaan niitä suihkivia sähinkäisiä taivahalle. Jos ei telkasta tuu mitään katottavaa, niin mulla on pari elokuvaa tossa valmiina paikkaamaan tilanteen (jotain kotimaisia). Mä ajattelin että teen itse perunasalaattia tänään, kun kerran aikaa on. Se on hyvää kun siihen laittaa päärynää mukaan, antaa kivan säväyksen (jos tykkää päärynästä).

OIKEIN SUPERMAHTAVAA VUODENVAIHDETTA JOKAISELLE ! Yhteenvetoa vuodesta en tee, nyt katsotaan eteenpäin  *sanoi mummo lumessa* .