Jotain "pitää" nyt väsätä tähän vaikka mitään kummallista ei olekaan tapahtunut. Tällä hetkellä kukaan ei ole kipeä (aina kun mä sanon näin niin johan jossain päin rykäistään) ja näin ollen ollaan menossa huomisaamuna kyläilemään - pitkästä aikaa! Vaikka aika erakko olenkin, oikeasti, niin silti alkaa oleen vierotusoireita ystävistä. Huominen jos mikä on sopiva päivä taas jutusteluun ja kahvitteluun. Kimppu tulppaaneita vie samalla kevättä ja kukkeutta mennessään! Hain kotiinkin tänään pari kimppua ja kylläpä piristi keittiön pöytää kummasti.

Meillä on huomenissa tiedossa kakun leivontaa, siitä perinteestä ei sovi laistaa vaikka perjantaina on heti perään Asserin synttärit  ja kakkua pöydässä silloinkin *eikä kukaan mätise vastaan* .Tänään olin kuulemma luvannut paistaa räiskäleitä illalla (näin mulle kerrottiin) joten saan ruveta jumppaamaan kaiket yöt jotta nää läskit tästä pysyis edes samana, saati vähenis. Just syötiin risottoa navat piukkaan, mutta kyyyllähän sinne nyt vielä muutama kullanruskea räiskäle mantsuhillolla ja jätskillä mahtuu.... Mulla on varmaan ovulaatio kun olen näin perso makealle. Yleensä en ole :D

Olkku-polkku liikkuu ihan kamalasti kokoajan, myös yöllä, konttaa mun päälle noin kerran tunnissa ja öhkii mut hereille. Äidin onnea on tuntea pieni kuolainen kämmen poskella...

Jaa juu, värjäsin hiuksiani ,kun kyllästyin olemaan harmaanruskea. No nyt en ole. Tuli oranssi. Ainakin saan kaikki hyvälle tuulelle pelkästään ilmaantumalla paikalle...