viettelen tässä. Mies otti kersat (kaksi vanhinta jäi yläkertaan jutskaamaan keskenään) mukaansa ja lähti hakemaan rehusäkkejä hevosille, lohta huomiseksi ihmisille ja jotain tarjouspyyhkeitä Jyskistä. Aamullakin mies ponkasi ylös heti kun Ilari inahti ja käski mun nukkua, arvatkaa osasinko! Pohje kramppasi ja oli kamala vessahätä. Ja mää enää yksin osaa nukkuakaan, niin monta vuotta on ollut sänky täys väkeä :) Päätä särkee ja mahassa vääntää. Tulikohan nyt varmasti kaikki krempat mainittua...

Ai niin, meillä haisee pasko. Mä en ole vielä paikallistanut mistä lähteestä löyhkä on peräisin, mutta joku täällä lemuaa. Olen nyt eilisestä asti nuuskutellut ja kaivellut kaikki entiset tärpit eli isot kukkaruukut (kissa), matonkulmanaluset (koira) ja akvaarion tienoon (sintit, tai oikeestaan huono suodatin). Missään kohtaa ei lemu voimistu, joten jatkan etsintöjä. Pahin mahdollinen vaihtoehto on että joku saakuran rottahiiri on mennyt kupsahtamaan johonkin ilmastointihormiin... *en halua edes ajatella*

Tänään on pikkutytteleillä ratsastus, sitä ennen pitäis popsia spagetit napaan ja illaksi oon  ajatellut taas herrkusalaattia ja sämpylöitä. Sopii ilmanalaankin - sadepäivänä pitää aina leipoa (olen siis ollut varmaan edellistä edellisessä elämässä joku mökin mummo kun tämmöisiä ihme perinteitä olen jostain päähäni napannut).

Pian tarvis miettiä verhoja olkkariin, mutta nyt ei vielä ole rahnoo investoida sataan metriä kangasta, ehkä sitten joskus. Mutta mikäs estää miettimästä ja suunnittelemasta.

Meniskö sittenkin maate vielä hetkeksi? Pesukonekin tuli jo tyhjennettyä, joten päivän pyykkiurakan osa yksi on siis suoritettu.