Sensijaan että mua väsyttäis julmettu ahkerointi tulevia juhlia varten, niin mua väsyttääkin yletön saunan lauteilla lekottelu ja syöskentely *urf vaan*. Uimakoulussa on ihan aikuisten oikeesti ollut kivaa! Ilarin pikkasen kerkeeväinen termiittiluonteenpuolikin on kääntynyt vallan sydämellisen iloiseksi ja nauravaiseksi pojanvesseliksi, mä olen niin niin onnellinen kun näen ne ilosta loistavat silmät siellä loiskinnan ja polskinnan keskellä. Siinä keskelle päivää sijoittuvassa aikataulussa on tosiaan vaan se veltostava puoli... osaan oikein lahjakkaasti lohnottaa sohvalla koko loppupäivän tehden vain ne välttämättömimmät. Ilmatkin kun vielä on mitä on - tuulta tahi sadetta tahi molempia - niin koko lössi on täällä sisällä sohvalta valvottavissa ja konahdettavissa.*haa haa haa* No, kai mä viimeistään perjantaina valpastun kun silloin ei ole enää sitä uintia saunomisineen.

Tänään tuli käytyä parturissakin, nyt mullon polkka. Kyllästyin siihen satakiloa painavaan ponnarin plotkaleeseen joka vemppui niskassa ja oli tiellä jos ei vemppunut niskassa. Nyt on niin pirtsa ja kuulemma muodikaskin. On se hyvä että määkin joskus joltain osin olen muodikas... *nih*.

Huomenna pitää mennä Asserin korvakontrolliin ja kääks, samalla hiukan havittelen uusia kankaita työsarkaa ajatellen. *ai mitä työsarkaa, ihmettelen itsekin* Mielenkiinnosta katselin myös opiskelupaikkoja, lähinnä ensikeväälle. Hiukan hienoa kaivella lukion papereita vuodelta miekka ja kirves ja meittiä millä niihin pääsee ja miten. Saas nähdä, mitä tästäkin naisesta tulee.