1414553.jpg

1414555.jpg

Eilisen ulkoilun aikana saimme myräkän niskaamme, hauskaa oli kuitenkin, sekä hepoisilla että pojilla tallinmäellä.

Torstain muita teknisiä yksityiskohtia :

*Valuin hammaslääkärinmäkeä vitolla takaperin alas (ja tarkoitus oli siis mennä ylös) niin että viuhuna kävi, lumiaura ja joku pahaa aavistamaton autoilija kerkisivät onneksi alta pois (kiitos vaan heille).

*Kosketin rottaa, kaikkien traumaattisten rottakokemusten jälkeen kosketin Lili-rottaa Ansun kaverilla. En tiedä kumpi meistä jännitti tilannetta enemmän, minä vai rotta. Molemmat selvisimme kohtaamisesta ilman näkyviä vaurioita. (kiitos lapsille jotka olivat tämän ottaneet asiakseen, jälleen yksi pelko vähemmän).

*Olen aloittanut elämäni ensimmäistä Kaari Utriota. Jos kirjan nimi on Kiilusilmä feministi niin täytyyhän se lukea.

*(Tätä ei tapahdu kuin elokuvissa. Ja meillä.) Minulla on nyt sitten ihan ääneenkin sanottuna toinenkin isosisko. Kyllä tätä on odotettukin. Oli soittanut veljelleni, velipoika sanoi että juttu luisti siitä mihin 35 vuotta sitten jäi. Minä olin silloin aika pieni vauva. Sisko.... Ajatelkaa nyt. Jossain on ihan vieras ihminen, jolla on (aikuisia?) lapsia ja hän on kuitenkin sisarukseni. Lapsilla on siellä serkkuja. Pitää makustella, mutta mielenkiintoista tämä on ennenkaikkea.

P.S. Otsikko lainattu mukin kyljestä "Englannin Pikakurssi"