Eipä kummempia täällä. Lunta tosin on, mitä mä eilen ihmettelin että ei sada maahan asti...satoipas. Ja paljon. Joutsenet siirsi kamppeensa parisataa metriä meistä yläjuoksulle päin, siellä on suojaisampaa vissiin. Harmi, ne oli niin kivoja katseltavia joka aamu!

Asserin lääkärikäynti oli oikeastaan ihan yhtä tyhjän kans, ei mitään selkoa hiuksettomaaan länttiin jossa kyllä nyt kasvaa jo hiuksia... Ei otatettu edes verikokeita minkään sortin epäilysten varalta (keliakia, kilpirauhasjutut), koska ei ole mitään muita oireita. No mitä kummaa mä siellä sitten sen pojan kans tein? Ei niitä muita oireita ole aiemminkaan ollut ja silti vaan täytyy juosta lääkärillä. Mä siis pämisen sitä, että tekisivät sitten jotain, tutkisivat!

Ansulla on ongelmia hammasrautojensa kanssa, eilen soitti kässäkerhosta että apua-apua tää rauta irtos törrölleen ja verta valuu poskesta... Mää kaahasin tietty miljoonaa paikalle ja sain sen heti laitettua takaisin. Tyttö oli puraissut eväsomenaa ja siinä se oli lähtenyt. Likka parani siinä samassa ja jäi kerhoilemaan loppuun asti, mää kielsin enää haukkaamasta omenaa, täytyy tehdä lohkoja ja popsia niitä. Mä en nyt kumminkaan tiedä onko se ihan ergonomisesti oikein väännetty sinne takaisin se rauta, mutta mulla on tänään eri lapsella aika oikojalla, että saas nähdä mitä mä nyt tekisin. Ehkä mä kysyn sieltä (tosin mä pelkään sitä tätiä, varmaan ripittää mua sen vempaimen turmelemisesta...).

Ihana auringonpaiste. Hanget kimmeltää. Tänään mennään puuterilumeen pitämään hauskaa! Aamulla oli hetken lunta melkoisesti ilmassa, kun hevoset piehtaroivat siellä onnessaan!