Ei o pimiä, kun on luntaräntämoskaa maassa. Kivannäköistä, saas nähdä mitä mieltä olen kohta kun lähden autolla sinne sompailemaan.

Mä jatkoin eilen autossanukkumistraditiotani: mies kaappas mut mukaansa töidensä jälkeen kaupunkiin asioille, sillä oli asiaa rautakauppoihin ja mulla ei minnekään. Sensijaan kuuntelin radiota ja pistin silmät kiinni! En tiedä mitä mahtoi muut ajatella, jotka ympäriltä tulivat/menivät autoihinsa... että tuon mies on tainnut olla jo TOSI kauan rautakaupassa...? Mä nautin ja olin ihan pirteäkin kun kotio saavuttiin :) Sit olikin hyvä lähteä illaksi kyläilemään. Oi mun elämäni rankkuutta taas...

Eilen meidän pihassa juoksi vieras koira ja lapsia nauratti kun mää juoksin sen perässä yrittäen katsoa onko se poika vai tyttö :) Ihan aattelin tuon meidän nartun kiimaa ajatellen, ettei pääse vahinkoja syntymään, vaikkei meidän vika olisikaan. En mä nyt sen koiran mahanalustaa luullut nöäkeväni vaan tätä pissaustekniikkaa, nouseeko jalka vai ei. Mutta ei mokoma tehvyt mitään, juoksenteli vaan ja luikki mua pakoon! Isoa koiraamme en olisi uskaltanut päästää konsultoimaan mua asiasta, se on senverta iso kuitenkin että olisi voinut omanpihan tunkeilijaa ottaa niskasta pikku otteella ja kantaa pesäkoloonsa kynnysmatoksi *noooh....*

Kohta lähdetään vatsakasta kaveria katsomaan jos pysytään tiellä.