HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE!

Perjantaina tuli uudet sohvat, hieno homma! Paitsi että siirtäessäni pianoa liukastuin omiin housunpuntteihini ja kaaduin leuka edellä pianoon ja polvet edellä lattiaan. Jälki sen mukaista. (Olen aina miettinyt evoluution tarkoitusperää leukaläskeille, mutta sekin löytyi. Ilman pehmustetta olisin luultavasti päätön tällä hetkellä.) Lauantaina ostettiin uusi peili olkkariin ja kappas kun se olikin halki kun se paketista kotona avattiin. Puolentuntia sain soittaa liikkeen numeroon ennenkuin vastasivat ja sain varattua sen viimeisen samanmoisen sieltä meille vaihtokappaleeksi. Maanantaina haetaan, jos keretään. Lauantaina oltiin myös äidilläni juhlimassa ja oli oikein maukasta ja lihottavaa *virn* Siskoni kans tiskattiin mumen puolesta röykkiötiskikin ja hetken olin taas 5v... sisko osasi kyllä tehdä selväksi etten osaa edelleenkään mitään. Edes annostella fairia veteen.

Oliver itkeskeli jo siellä (kummallista, ihmettelimme sitä ja taas kuulin kuinka se johtui ....*huoks*... hoidostani....) mutta illalla syykin, selvisi, tai siis syyT. Pojalla on tullut kolme (ekaa!!) hammasta ikenien läpi, kamala nuha ja kuumetta.Illalla mentiin itkujen kera nukkumaan, mutta yöllä jouduin ensimmäistä kertaa toteamaan että eikun lasarettiin pojan kanssa, en ekswtänyt enää sitä toisen kärsivää itkua, vaikka kuinka yritin lohdutella. Toiseen sattui!! Korvatulehdushan siellä oli ja olimme kotosalla joskus puoli neljän aikaan aamulla. Jäi unet vähän lyyhykäisiksi... Aamulla tuli kuitenkin  ihana, suloinen lapsijoukko laulamaan ja halimaan (ja LAHJOMAAN!!) ja kaikki väsymys karisi. Ajattelin, että mulla on kaikki niin kauan hyvin kun mulla on tuo sakki!!!  Sain upeita itsetehtyjä lahjoja (huovutettuja juttuja ja punottuja juttuja ja askarreltuja juttuja) ja dvd-elokuvan ja aivan ihanan kimpun valkovuokkoja ja narsisseja!!  Leivät oli viimeisen päälle taidokkaasti tehtyjä ja kahvi vahvaa ja hyvää kuumaa. Päivällä mua hemmoteltiin upealla kattauksella kotokeittiössä : oli ruokaisaa salaattia ja ulkona grillatut texas-pihvit. Nyt olen täynnä, väsynyt ja onnellinen. Mies lähti terveiden kanssa äitiään muistamaan, minä olen pikkuisten potilaiden kanssa kotona. Tarvitsee mennä kyllä keittämään kahvia kohta etten nukahda...