Miehellä alkoi työt, joten minullakin alkoi erilainen arki taas. Ulkoilmakin näyttää hyvin erilaiselta, syksyiseltä, eilen alkoi satamaan ja vieläkin jatkuu vaan. Olin silti kävelylenkillä illalla, kun kerran olen päättänyt joka päivä vähän liikkua, niin en sitä kesäsateen vuoksi välistä jättänyt (syksyn sateilla tulee kuitenkin skipattua "muutamat" kerrat *itseni tuntien*).

Keittiö huutaa siivoamaan, se näyttää just siltä mikä se onkin. Toisin sanoen loman jäljiltä olevalta muonituskeskukselta, jossa on pussia ja nyssäkkää joka tasot väärällään (niissä on jotain huipputärkeää sisällä, mutta kukaan ei ehdi niitä käymään läpi kuitenkaan), kippoa ja kulhoa pinottuina sinne tänne (kuka meidän astiakaapitkin on tukkinut) ja kerran-kaksi haukattuja näkkärinpalasia siellä täällä ja tuolla (Oliverin jäljiltä). Älkää nyt kuitenkaan tehkö ilmoitusta mihinkään, kyllä mää ne siivoan ja uskokaa tai älkää, niin olen aina välilläkin siivonnut. MUTTA kun noi sotkee kokoajan sitämukaa ,enkä ole VIITSINYT itsekään niuhottaa rätti kourassa kokoaikaa - mieluummin olen minäkin viipottanut ulkosalla "lomanvietossa".

Lapset muistutteli, että tarvitsevat sisätossut kouluun ja niitä pitää vielä tälläviikolla siis metsästää, muuten lienee kaikilla kaikki oortninkissa koulunaloituksen suhteen.

Mulla oli eilen särkevä olo pitkin kroppaa ja Oliverilta tuli yksi löysä satsi vaippaan. Nyt on kuitenkin ihan ookoon oloinen, joten toivotaan ettei tautikurimus nyt heti ala meillä. Harrastusten alkuakin pitää alkaa bongaileen lehdistä ja siitä se sitten lähteekin. Mun piti työpöytäni käydä laittamas kuntoon työmaalla, mutta tietäähän se miten tää homma menee kun koittaa kahdessa paikassa samoja hommia tehdä : kaikki mapit sun muut on autossa "tosi siististi" *huh huijaa*...

Kuvalisäys kunhan vuodatus antaa ne tuolta galleriasta...