Kylläpäs mua yhäkin vaan väsyttää. Mietin viimeyön uutta yritystä, joka pitäisi kai perustaa, tai siihen on yhtiö valmiina, mutta käytännön toiminta pitää käynnistää ja ideoita poukkosi päässä sen seittemää sorttia. Kivakiva, mun päässä olis tilaa kyllä päivälläkin ajatusten poukkoilla ettei öisin tarvisi mua hereillä pitää...

Perhekerhossa oltiin eilen, olette varmaan kyllästyneet kuulemaan ,että taas mu mahan kokoa kommentoitiin mutta taas mun mahan kokoa kommentoitiin. Mä en enää jaksanut edes tekohymyillä, varsinkaan kun kommentoija on kerhon vetäjä, lapseton tytönhuitake *murrr*.Vertasi mua siskoonsa, joka odotti kaksosia ja oli viimeisilläänkin paljon pienempi kuin minä nyt. Mitä siihen pitäisi sanoa? ;itä siihen kukaan odottaa vastaukseksi? "Anteeksi jos varjostan mahallani päivääsi"?... "Ai jaa" taisi olla viisainta mitä mun suusta tuli.

Ilari elää elämänsä kevättä. Porskuttaa ja pelleilee ja kekkaloi ja metakoi. Ihana pikkupoika! Asseri hiukan jo valikoi mitä tekee ja minne menee, isopienipoika.

Telkkari pauhaa maailman naisvoittoisinta hallitusta, sellainen meriitti sitten tällä kertaa. Mä olen silti hieman kitkasta mieltä siitä mitä tekee äidin ja vauvan suhteelle, jos äiti politikoi heti alkuunsa (ja se ei ole mitä tahansa työtä, se on koko vuorokaudenajan vievää työtä). Mutta tämä ei minulle kuulu tietenkään, olen vain ehdoton varhaisvuorovaikutuksen kannattaja.  Miehen mielestä niille (poliitikoiden) vauvoille ehkä onkin parasta olla jonkun muun kuin äitiensä hoivissa. Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä että häviäjä osapuoli siinä on se äiti. Hui, iskeeköhän joku sensuuri meihin kun kommentoimme moisia... *odottelee isohkoa kiveä*

Mä olen ollut aika kärkäs viimeaikoina(kin) kommentoimaan kysyttäessä tämän kunnan asioita, eilen rupes jo hiukan ärsyttämään kun taas jauhettiin samoja  mutta eri ihmisen kanssa, laitan kohta paikallislehteen viikottaisen mielipiteeni niin ei tarvitse tulla erikseen jokaisen kyselemään. Ja mitä ne mun mielipiteellä tekevät?!  Epäsuora, mutta suht todellinen vastaus tähän on, että MUN mielipidettä siinä ei kysytäkään vaan pidetään yhteyksiä yllä työllistäjän rouvaan. Raakaa, mutta totta. Tälläisen kotirouvan suunlouske ei muuten ole kiinnostanut ketään. Ja mä en voi sietää tälläistä, mun mielestä jokaisen ihmisen jolla mielipide on, se mielipide on yhtä tärkeä tai arvoton, ihan miten vaan. Status sitä ei nosta - ainakaan siihen kuulumaton status. Ehkä joku ydinfyysikko on ihan oikea kommentoimaan omaa alaansa, mutta tälläinen mökin muija ei ole sen paree mitään sanomaan kuin naapurimökinkään muija.

Aika tyhjää jäkätystä mä tässä nyt kirjoitan, oivoi. Ei vaan kulje nyt mikään ja toisaalta kaikkikin.