Jotenkin jämähtänyt olo. Inhottavasti kiertää mielessä teinin töppäilyt ja mun kohtaukseni sen vuoksi, semminkin kun tuli muutamalle srk:n taholle mainittua asioista hiukan kovalla äänellä siinä tuoksinassa. Voi kökkis. Ja plikan kaveri äitineen sai kuulla kunniansa tupakoiden ostelusta ja antelusta - mahtaa olla meiän pimulla kivaa tänään koulussa... lapset ne kun osaa olla maan julmia toisilleen. *voi tätä äirin syräntä kun jäytää...*

Vanhempainyhdistyksen kokouskin olla jöllöttää iltani pilaamassa - joojoo, siis hyvällä asialla ollaan ja parhaani teen ja muutkin tekee - silti vaan tuntuu ylettömältä välillä tää vastustus joka milloin mistäkin inhimillisistä syistä sattuu just tälle syksylle näissä asioissa. Kun en mä nyt ehtis enkä jaksais mitään ylimääräisiä tuskia... Tai no ei kai kukaan, mutta joku semmoinen ehkä paremmin jolla ei ole pirtti täynnä pikkulapsia. No, mä lupasin että olen kaksivuotiskauden puheenjohtajana ja sen olen, en päivääkään kyllä enempää. Kunhan saadaan se ekan adventin tapahtuma kunnialla tehtyä niin voin tältä puolelta vuodelta jo huokaista...

Mä olen tälläinen kaksijakoinen persoona näköjään ja vielä samaan aikaan niitä molempia. Haluan tehdä hyvää - kun jonkun täytyy - mutta aina vaan ei jaksais MILLÄÄN. Osaksi tässä voi tökkiä mun väsymyksenikin: Ilari huusi aamuyösti kuin hyeena ja syynä oli pissahätä (joo, siis ei todellakaan SANO että tarvis mennä potalle vaan ulvoo kamalaan ääneen volinaulinaa) ja siinä huutaessa ei meinannut ees pissa tulla. Lopulta toimenpide suoritettiin ja poika nukahti - ja koira aloitti kamalan oven ryskeen ja vinkunan. SILLÄ oli vuorostaan hätä. Kele, senkään tarvis siihen aikaan minnekään pyydellä, mutta päästettävähän se oli ettei tule sisälle järvi. Ovenraossa hytistessäni omat unet kaikkos - ja palasivat siinä vaiheessa kun kello pärräs aamun alkaneen. Vauveli koisas hei YHDEKSÄÄN...

Kai mä meen kahvinkeittoon, jos vaikka mieli paranis. Oho, mies tais tuoda mun auton kun ovi kävi: kivaa! Ei tarvi sitä nyt hermota sitten ainakaan, kun lähden Ansua viulutunnille viemään :)